Re: jaki ESC

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 22:17:28 MET DST

Użytkownik "Witold Władysław Wojciech Wilk"
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> napisał w wiadomości

> jakąkolwiek weź... to ECS... następnym razem pisz poprawnie temat, bo
> m.in. ja odfiltrowuję wszystko z [eE][cC][sS] w nazwie, tak, coby nie
> czytać postów o tych płytach. ja mam osobiście dość zabaw w te syfy.

mega rotfl............ az nie wiem czy to komentowac. Mam pisac wyraznie
temat ,bo nie chcesz czytac o ECS'ach? A ja nie chce czytac o kartach
telewizyjnych i co ? Nie podoba Ci sie grupa spadaj na jakas inna. Co co
Twojego filtru. Nie umiesz zrobic zeby filtrowal Ci nie tylko temat ale i
tresc? LOL
Pozatym jezeli nie czujesz sie "wywolany do tablicy" nie zabieraj
glosu......

--
pozdrowienia
MarkX