Re: jaki ESC

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 03:26:37 MET DST

On Tue, 3 Sep 2002 22:17:28 +0200, "MarkX" <markv_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>mega rotfl............ az nie wiem czy to komentowac. Mam pisac wyraznie
>temat ,bo nie chcesz czytac o ECS'ach? A ja nie chce czytac o kartach
Mistrzu wyluzuj troche i zajrzyj jaki temat watku wygenerowales. Jak
wol jest napisane ESC. Pytasz jaki ESC? Ja Ci moge odpowiedziec, ze
taki maly kwadratowy, szary - u mnie na klawiaturze jest w lewym
gornym rogu.

>telewizyjnych i co ? Nie podoba Ci sie grupa spadaj na jakas inna. Co co
>Twojego filtru. Nie umiesz zrobic zeby filtrowal Ci nie tylko temat ale i
>tresc? LOL
Nie grdluj sie tak bo Ci zylka peknie.

>Pozatym jezeli nie czujesz sie "wywolany do tablicy" nie zabieraj
>glosu......
I troche pokory. Czlowiek Cie ladnie poprosil a Ty mu tak niegrzecznie
odpowiadasz...... Kim Ty wlasciwie jestes ze sobie tak pozwalasz?????

GLide