Re: Gwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowy komputera.

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 23:43:44 MET DST

Dnia pewnego pięknego (Mon, 30 Sep 2002 16:13:55 +0200), Gotfryd
Smolik - listy dyskusyjne <smolik_at_stanpol.com.pl> był(a) napisał(a):

> Owszem, *może* wydać gwarancje producenta...

Owszem, ale w przypadku gwarancji takich jak np. na LG, gdzie jest to
gwarancja skierowana do klienta i zdejmująca ze sprzedawcy cieżar
garantowania. Natomiast nie wyobrażam sobie jak _mógłbym_ wydać
gwarancję z Micromana, gdzie mam spis podzespołów wystawiony
_na_moją_firmę_ w dodatku niekoniecznie mają się one 1:1 do zestawu
klienta. Więc co? Ciąć ją na paseczki?

> Prawda. Tylko Jacek sobie wybrał taka firmę co nie chce....

Nie. Jacek wybrał sobie, tradycyjnie zresztą, temat natury ,,leczę
swoje osobiste problemy wylewaniem bezsensownych żali''.

 (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)