Re: Gwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowy komputera.

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 23:45:30 MET DST

Dnia pewnego pięknego (Mon, 30 Sep 2002 22:20:51 +0200), "--vladi"
<xxxhajdut_at_interia.pl> był(a) napisał(a):

>jesli firma ktore sprzedaje komputery sama naprawiala podzespoly to i owszem
>masz racje ale w przypadku ( a w wiekszosci przypadkow tak jest)
>kompletowania zestawow komputerowych gwarancja pozostaje z czescia. gdyz
>sprzedawca tylko posredniczy w przenoszeniu praw gwarancyjnych (od
>producenta, hurtownika dostaje czyste blankiety gwarancyjne, w ktorych moze
>wpisac uzytkownika)

Owszem, jeżeli chodzi o firmowe blankiety jak np. LG czy HP.

>gdyby bylo jak ty mowisz to samo moznaby zrobic ze sterownikami, instalowac
>stery do grafiki ale plyte z driverami zachowac

Nieprawda. Płytka ze sterownikami jest częścią sprzętu. W
przeciwieństwie do gwarancji, ktora np. jest wystawiona na mnie, a ja
wystawiam sobie swoją własną klientowi.

 (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)