Re: Jaki notbook do 4000 PLN?

Autor: Paweł Kiljan (P.Kiljan_at_comp.waw.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 20:01:59 MET DST

Samotnik napisał:

> Nowy notebook w tej cenie będzie fatalnej jakości.

Niekoniecznie. Ja bym szukal firmy ktora produkuje notebooki dla markowego producenta a
poza tym produkuje tez "tania marke". Jakosci i odpornosci na dluzsza eksploatacje
trzeba szukac wsrod topowych marek - np. Toshiba - a to juz kosztuje. Mam juz 2-giego
Aristo - jakosc nieco schodzi na psy, ale nie jest najdrozszy - obecnie za 4,5 kzl mozna
miec z 14,1" matryca, ale bez DVD. Nie zebym jakos szczegolnie polecal ta firme, ale co
znany wrog to znany :-) Poza tym szukalbym notebooka z sieci duzego dystrybutora -
nawet jesli Produkt bedzie nie najlepszy, to firma (a z nia gwarancja) nie zniknie.

> Nie warto. W sprzedaży jest sporo
> używanych notebooków w bardzo dobrym stanie.

Ja bym nie polecal uzywanych notebookow:
- bateria bedzie do wymiany,
- ryzyko padu dysku, CDROM-u - duze,
- ogolne zuzycie obudowy.
- technologia w notebookach starzeje sie moralnie szybciej niz w zwyklych kompach.

Brak gwarancji to duuuuze ryzyko - awaria to szansa na wydanie wiecej niz kosztowal
notebook.

> poza tym wyświetlacz 12,1" w dzisiejszym notebooku to za mało

Duzo nie jest, ale do przecietnej pracy styknie.
Zwrocilbym uwage na karte grafiki - te czesto nie sa za mocne w notebookach.

KJ