Re: Montujecie sobie kompy sami ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 15:51:25 MET DST

Użytkownik "Wozik" napisał:

> Gorzej, jeśli za te dwa lata standardem stanie się
> Serial ATA, PCI Express i inne nowinki.
> Co wtedy zrobisz z tą płytą? :)

Rozumiem twoje tendencje, bo ja też mam czasami takie odczucia
wynikające z zapędu za nowymi technologiami. Ale patrząc z drugiej
strony: początkowy Serial ATA wersja 1.0 będzie się wdrażał przez
minimum 2 lata (tak mniemam). Do tego czasu będzie kompatybilny z ATA
poprzez zastosowanie zwykłych przejściówek do taśm (bo zasilanie na
razie ma się nie zmienić). Dopiero wersja 2.0 ma wprowadzić parę
nowych technologii, m.in. połączenie taśmy do danych z taśmą
zasilającą w jeden kabelek. Ale wtedy też pojawią się "upgrade-packi".

A PCI Express... chyba jeszcze nie teraz.

Pozdrawiam,
Sniper