Re: Dell Inspiron 8000 czy warto?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 16:00:12 MET DST

<obraxan_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:3355.00000ff8.3d984ccd_at_newsgate.onet.pl...
> mam zamiar go kupic, za około 4000zl(taki jak w aranet.pl),
> czy warto czy moze pomyslec nad czym innym

Co to znaczy "czy warto"? Przecież dla każdego co innego "warto".
Ktoś, kto zna się na komputerach nie potrzebuje kupować komputera
markowego z gwarancją, wsparciem telefonicznym itp/itd bo sam
sobie potrafi złożyć komputer z pojedynczych części, wytestować
skonfigurować i gwarancje czy wsparcie mu niepotrzebne. Dla kogoś
takiego "niewarto" kupować markowego sprzętu, bo płaci on za
coś, czego nie będzie używał. A dla Ciebie - może warto, może nie?