Re: Wiatrak do A XP 2200+

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 13:58:19 MET DST

> Na szczęście 10 minut temu udałem się na WGE i kupiłem jakiegoś potwornie
> wielkiego Zalmana za 179 złotych. Cały miedziany, z wiatrakiem na
> wysięgniku. Modelu nie pamiętam, bo leży w samochodzie. Mam nadzieję, że
> pomoże :)

miejmy nadzieje :-)
ale nie niapisales nic o swojej obudowie :-(
bo jak nie masz doplywu chlodnego powietrza to zadne cudo nie pomoze, a jak
masz (oby nie) obudowe z pionowo umieszczonym zasialczem (zaslania procka)
to bedziesz mial problem z tym wysiegnikiem

PS zadam 2 glupie pytania (sorry ale dla pewnosci)
- czy zdjales folje ochronna z tej "gumy do zucia" co jest na starym
coolerku ?
- czy stary cooler dobrze przylegal do procka - bo np widzialem juz procka
ze stickerem czesciwo naklejonym na jadro/rdzen [szok]

pozdrawiam