Re: Wiatrak do A XP 2200+

Autor: Pawel (P.Podsiadlowski_at_elc.pw.edu.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 12:35:45 MET DST

Do Benka:

Kupiłem na giełdzie jakieś cudo, nie pamiętam nawet nazwy, w każdym razie
zero miedzi, samo aluminium. Kosztowało mnie to 80 złotych i na solteku
sl-75rv (chyba, bo sprzęt mam w domu - w każdym razie nowy Soltek z AGPx8)
komp. wyłącza się po kilku minutach z powodu osiągnięcia magicznych 85
stopni Celsjusza - COP solteka. Jeśli chodzi o pastę, to wykorzystałem tylko
tę, która jest jednorazowo na wiatraku.
Na szczęście 10 minut temu udałem się na WGE i kupiłem jakiegoś potwornie
wielkiego Zalmana za 179 złotych. Cały miedziany, z wiatrakiem na
wysięgniku. Modelu nie pamiętam, bo leży w samochodzie. Mam nadzieję, że to
pomoże :)