Re: Wiatrak do A XP 2200+

Autor: Pawel (P.Podsiadlowski_at_elc.pw.edu.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 14:47:13 MET DST

> ale nie niapisales nic o swojej obudowie :-(

Obudowę mam big-tower, zasilacz na szczęście jest wyżej niż płyta główna.
Dostęp powietrza teoretycznie jest, na wszelki wypadek planuję wcisnąć tam
jeszcze śmigło na tył obudowy :)

> - czy zdjales folje ochronna z tej "gumy do zucia" co jest na starym
> coolerku ?

Zdjąłem :)

> - czy stary cooler dobrze przylegal do procka - bo np widzialem juz procka
> ze stickerem czesciwo naklejonym na jadro/rdzen [szok]

Przylegał dobrze, sprawdzałem to kilka razy. Stickera na szczęście spece z
firmy nie nakleili na jądrze.

A model coolera Zalmana, który właśnie kupiłem, to: CNPS-6000 Cu.
Miałeś coś z nim do czynienia? To mój pierwszy Zalman, ale z tego, co wiem,
opinie o nich są raczej pozytywne.

Pozdrawiam,

Paweł