Re: Wiatrak do A XP 2200+

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 12:32:52 MET DST

> Dobra, może nie czepiaj się za jedną literkę, co ? Wiem jak się pisze, ale
> pisałem szybko i dałem literówkę.

LOL !!!
jakby moja intencja bylo czepianie to bym nie pisal nic merytorycznie tylko
wyzwal Ciebie od roznych - a ja tylko sprostowalem Twoja wypowiedz (bo potem
chodza "po sklepach" takie "owieczki boze" i wymyslaja cudaczne nazwy i nikt
nie moze zrozumieci o co takim chodzi) i dodalem cos od siebie, a skoro
zrobiles blad to trzeba bylo skasowac posta, poprawic i wyslac dobrego :-)

pozdrawiam