Re: Barracuda IV 40 GB..

Autor: Marek Skubela (sqbell_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 15:35:40 MET DST

W artykule <3D96163B.9020208_at_mail.bsk.vectranet.pl> Zbigniew Kiszkiel napisał(a):

> Cytuję: "Na począdku spalił mi się zasilacz.." - widać dysk tego nie
> wytrzymał - jeśli na gwarancji, to do serwisu, jeżeli nie, to masz
> gustowny przycisk do papieru. Przekładać elektroniki od kumpla nie radzę
> - mogą być dwa przyciski.

Dysk jeszcze na gwarancji.. pytanie czy przyjmą go i naprawią/wymienią
za darmo (w ramach gwarancji) bo właściwie to uszkodzony został przez
zasilacz.. a nie była to wada dysku.. w poniedziałek zawiozę, zobaczymy
co powiedzą.. jeszcze jedno pytanie.. nie ma szans na odzyskanie
danych ?

--
Marek Skubela
sqbell_at_poczta.onet.pl