Re: Cicha obudowa.

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 15:05:09 MET DST

Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" napisał:

> Zreszta te szufladki pozwolilyby na uporzadkowanie
> balaganu w okolicy komputera co poniektorym :)

Można by w nich składować ogryzki, papierki po cukierkach, pety,
połamane płytki, obgryzione paznokcie (a fu!) itd. Wszystko rozumiem -
jak ktoś lubi - nie mam nic przeciwko temu. Ale ja już bym wolał ten
przezroczysty panel z podświetlaniem przy pomocy świetlówek :-)

> model 6500 przewiduje podlaczenie 8 urzadzen
> 3 1/2 cala, na dodatek z mozliwoscia zamocowania
> wentylatorow chlodzacych je...

No tak, przyznaję, tego nie zauważyłem. 8 napędów powiadasz... dużo.
Baaardzo dużo - jak dla mnie w sam raz. Do swojej obudowy musiałem
dorabiać dodatkowe saneczki, bo mi 6 dysków nie wlazło. To faktycznie
jest element, którym ta obudowa może się poszczycić.

> 5 urzadzen 5 1/4 cala z mocowaniem ich
> w stylu Enlighta na szybkozlaczki...

To też jest oczywiście kwestia gustu, ale ja tego systemu po prostu
nie cierpię. Mniej czasu zajmuje mi zamontowanie napędu przy pomocy
zwykłych 4 śrubek, niż przykręcenie tych szybkozłączek.

> Licza sie mozliwosci rozbudowy.

Tu masz absolutną rację.

Pozdrawiam,
Sniper