Re: Problem z FDD, jakies pomysly ??

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 03:29:00 MET DST

Hej

:) z tymi tasmami to jest tak:

Uzytkownik "Piotr" <piotr88_at_skrzynka.pl> napisal w wiadomosci
> W starym komputerze P-75, dzialala sobie stacja FDD,
> wyjolem ja zeby sprawdzic inna, wlorzylem z podpieciem tych starych
> tasm zawsze sa problemy, wiec raz mi nie wykrywa stacji......no to
> wiem ze tasme na odwrot, no a wtedy caly czas sie pali dioda i
> komputer nie staruje sie z dyskietki, co jest ??
> I stara stacja i nowa teraz tak, samo......

... ze takie stare bywaja z tzw przeplotem, maja na koncu przestawione
zylki, przyjrzyj im sie. Niekiedy maja jedno zlacze z przeplotem a drugie
bez. Moze jak przed przeplotem stacja nie dziala w jednaje ani drugiej
pozycji to przeloz za przeplot i tez sprawdz obie pozycje.

--
Pozdrovionka
Speedy