Problem z FDD, jakies pomysly ??

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 23:04:54 MET DST

W starym komputerze P-75, dzialala sobie stacja FDD,
wyjolem ja zeby sprawdzic inna, wlorzylem z podpieciem tych starych
tasm zawsze sa problemy, wiec raz mi nie wykrywa stacji......no to
wiem ze tasme na odwrot, no a wtedy caly czas sie pali dioda i
komputer nie staruje sie z dyskietki, co jest ??
I stara stacja i nowa teraz tak, samo......
W innym kompie obie sa OK, no, ale nie moge do glupiego peceta stacji
podlaczyc, chyba sie, zalamie, czy ktos ma jakies pomysly.....
Moze juz jestem zmeczony, ale kompletnie zdurnialem, w kompy dlubie od
paru lat wiec niech ktos nie pisze tekstow w stylu:
zawies do serwisu, heheh :)

Piotr