Re: pcchips m715 - zwisy hurtowe :-)

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 03:25:04 MET DST

Hej

Nie wiem czy do LXa jest takie narzedzie do zaawansowanej obslugi AGP (ja
mialem PcChipsa 726 na ALI i do ALI bylo), jesli znajdziesz cos takiego to
przestaw AGP w tryb Safe albo jak on sie tam bedzie nazywał, zeby bylo AGP
1x - na tym moim poskutkowalo. I jeszcze mi ludzie radzili zeby do PcChipow
najlepiej uzywac kart graf. ATI.
I jeszcze cos takiego bylo ze jak w tym moim chcialem zalozyc Voodoo Banshee
16MB to musialem zmienic bios w grafice bo stary nie wspolpracowal z
PcChipsem nie pamietam czy tym moim czy w ogole.

A w ogóle moja standardowa odpowiedz na pytania zwiazane z PcChipsami:

(nie, bynajmniej nie twierdze zeby je od razu zezlomowywac :) )

http://www.stud.fernuni-hagen.de/q3998142/pcchips/

Tu jest sporo wiadomosci oraz forum dyskusyjne gdzie sie mozna bezskutecznie
wyżalić :)) no przesadzam, pare razy mi jednak ktos pomógl

--
Pozdrovionka
Speedy