Re: Barracuda 4 i praca "non-stop"

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 18:54:36 MET DST

"Konlin"

> Tez mam ten dysk i slyszalem mnostwo narzekan na ten model. Moj jednak
> jak na razie trzyma sie dzielnie :)) BTW czemu nie miales gwarancji 3
> letniej na niego? Chyba wszyscy producenci obecnie daja 36 miesiecy na
> swoje sprzety.

Wlasciwie to nie wiem czemu mam 2 lata gwarancji. Kupowalem natychmiast
kiedy pojawily sie na rynku (kosztowal rowne 1k), moze wtedy jeszcze nie
bylo ? Nie pamietam niestety juz. W owym czasie wielu znajomych pokupowalo
te dyski i z tego co wiem, do dzisiaj dzialaja - ta sama seria, zrobione na
Filipinach. Jak widac, IBM nie zawsze produkowal gnioty, chociaz widzac
ostatnio znajomego ktory juz 3 razy wymienial ten sam dysk w ciagu 1 roku
(za kazdym razem dostawal nowy), mozna miec watpliwosci :).

Pzdr.
hattab