Re: znowu - slaba wydajnosc dyskow na via (dlugie)

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 16:18:31 MET DST

In article <MPG.17fd8119f4a4511a98969b_at_news.tpi.pl>,
matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl says...

> Juz jutro bede mial kolejne 128MB DDR (tylko na tyle na razie moge sobie
> pozwolic) wiec potestuje troche. Ale juz po Twojej radzie co do
> wylaczenia antywira objaw zmniejszania sie wolnej pamieci ram wlasciwie
> zniknal. Teraz mam wrazenie, ze wszelkie zmulenia w czasie operacji
> dyskowych wynikaja wlasnie z niewielkiej ilosci fizycznej pamieci.
> Zobaczymy jutro jak to bedzie sie zachowywac z 256MB.

No i problem zostal rozwiazany!!!!!!!;-))))) Wystarczylo dolozyc ramu i
wszystko smiga jak trzeba! Spadki przy kopiowaniu sa, ale i tak zostaje
120MB w rezwerwie, wiec spokojnie mozna wtedy wlanczac kolejne
aplikacje.
Oczywiscie nie obylo sie bez problemow, bo kosc 128MB DDR ktora kupilem
nie chciala mi pracowac ze stara. Sama byla wykrywana ale we dwojke nie
tworzyly juz niestety zgranego duetu. Na szczescie w sklepie wymienili
bez problemu i to na dodatek namowilem ich, zeby mi dali wzamian za dwie
128MB jedna kosc 256MB. Z ta juz nie bylo niespodzianek.

Bardzo wszystkim dziekuje za pomoc i rady!!!! Szczegolnie Radkowi!
Pozdrawiam
Mateusz Mazur

--
Moj adres mailowy wymaga korekty!