Re: znowu - slaba wydajnosc dyskow na via (dlugie)

Autor: Pawel (fazilog_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 01:54:33 MET DST

a defragmentacja? tzn. czy dysk jest zdefragmentowan, bo jak wyglada jak
ser to sie nie ma co dziwic...
antywirus czasem takie przekrety robil ale raczej co do plikow
wykonywalnych - ze zamulal na moment system.... ale dawno takiego efektu nie
widzialem u siebie a mam nav200, co do spadajacej ilosci pamieci przy
kopiowaniu (mam w2k i 512mb) mam zainstalowany programi FreeSpaceMonitor i
tez mi pokazuje spadek pamieci przy kopiowaniu nawet do kilku mb przy duzych
plikach- slowem, plik jest kopiowany do pamieci w czasie kopiowania i na
dysk z pamieci a po kopiowaniu pamiec wraca do normy - kolejne kopiowanie
tego samego pliku jest duzo szybsze -slowem dziala to jak cache... takie sa
moje wrazenia i tak sobie to tlumacze :)
pozdrawiam
pawel