Re: znowu - slaba wydajnosc dyskow na via (dlugie)

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 21:40:26 MET DST

In article <3D93489C.49B89CBB_at_magsoft.com.pl>, rsokol_at_magsoft.com.pl
says...

> Dobrze by było, gdybyś mógł jeszcze przetestować komputer
> z 256 MB pamięci (lub więcej), szczególnie pod WinXP, i
> sprawdzić, czy zniknął objaw zmniejszania się wolnej
> pamięci fizycznej. Pracowałem kiedyś z Windows XP na maszynie
> ze 128 MB pamięci i wyglądało to mniej więcej tak, jak opi-
> sujesz :) Po rozbudowie do 384 MB było już całkiem OK.

Juz jutro bede mial kolejne 128MB DDR (tylko na tyle na razie moge sobie
pozwolic) wiec potestuje troche. Ale juz po Twojej radzie co do
wylaczenia antywira objaw zmniejszania sie wolnej pamieci ram wlasciwie
zniknal. Teraz mam wrazenie, ze wszelkie zmulenia w czasie operacji
dyskowych wynikaja wlasnie z niewielkiej ilosci fizycznej pamieci.
Zobaczymy jutro jak to bedzie sie zachowywac z 256MB.
Pozdrawiam
Mateusz Mazur

--
Moj adres mailowy wymaga korekty!