Re: Radeon 9000 - czy warto ?

Autor: X-RAV (xrav_at_box43.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 14:56:55 MET DST

> Czy ktoś, kto posiada tą karte moglby napisac jak sie sprawuje ?
> Jaka jest jej wydajność w mutimediach (divx) i grach. Jakiej jakości ma
> wyjscie TVout. I czy sterowniki sa OK.

TV out jeszcze nie udalo mi sie sprawdzic :(!

Gry i testy wszystkie dzialaja. Zero problemow ze sterownikami pewlno ich w
sieci.
Pojawia sie problem z odswiezaniem pod XP ale podobnie jak przy GF sie go
rozwiazuje malym programikiem.
Obraz 2D cudenko.
Ogolnie rewelacja i bardzo jestem z tej karty zadowolony :)!

Za te kase nic lepszego nie znajdziesz.

Pozdrawiam

X-RAV   http://www.xrav.prv.pl
xrav_at_elektromontaz.pl  xrav_at_box43.pl
UIN:20807659  GG:487463 [wAw]EM