Re: Maya 7.1

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 14:24:11 MET DST

"Marek Szerszyński" <marek_at_poczta.pl> wrote in message
[...]
: : Mam INCA 88 i bardzo sobie chwale. Nagrywa 8 kanalow bez zadnych
: rozjazdow,
: : posiada komplet sterownikow i wspolpracuje ze wszystkim co CI tylko
: : przyjdzie do glowy.
: : Jesliu chcesz konkretniejsze info napisz na priva
:
: A ma sterowniki ASIO2.0? Chodzi mi o bezproblemową pracę
: w Cubase SX z latencją rzędu 5ms (lub mniej).

Ach, i jeszcze jedno: czy sygnały na tych ośmiu wejściach można
jakoś monitorować na jednym wyjściu czy też trzeba mieć zewnętrzny
mikser?

MS