Re: Plytka CD

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 14:31:07 MET DST

Użytkownik "sprocket" napisał:

> Tylko jedna uwaga: Land i Pit, to nie 1 i 0. Zapis polega
> na odpowiedniej sekwencji L-P

No tak, tego nie napisałem, bo nie chodziło mi całą technologię
zapisu/odczytu, tylko sposób odczytu informacji o tzw. "bicie włączonym" i
"bicie wyłączonym". Dopiero złożenie tego wg odpowiedniej sekwencji pozwoli
na odczyt informacji.

Wielu rzeczy zresztą tutaj nie wymieniłem, bo nie jest to takie proste jak
otwieranie piwa.

Pozdrawiam,
Sniper