Re: Maya 7.1

Autor: Michał (projectstudio_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 15:43:42 MET DST

Użytkownik "Marek Szerszyński" <> napisał w wiadomości

> : A ma sterowniki ASIO2.0? Chodzi mi o bezproblemową pracę
> : w Cubase SX z latencją rzędu 5ms (lub mniej).
> Ach, i jeszcze jedno: czy sygnały na tych ośmiu wejściach można
> jakoś monitorować na jednym wyjściu czy też trzeba mieć zewnętrzny
> mikser?

Mam Cubase SX i INCA swietnie z nim wspolpracuje co sie tyczy rowniez
instrumentow wirtualnych. Ma sterowniki ASIO 2.0, GSIF, EWDM i od najnowszej
wersji sterow 3.60 obsluguje tez direct wire.
Oczywiscie sygnal mozesz monitorowac bezposrednio z karty sa wyjscia na dwie
pary sluchawek.
Choc przy tak malej latencji mozesz bez problemu monitorowac sygnal
programowo.
pozdrawiam
michał