Re: amd K6-2 300 Mhz a DivX

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 09:47:32 MET DST

"plitkin" <plitkin_at_interia.pl> wrote in news:amrlb0$kn2$1_at_foka.acn.pl:

> No wiesz co??? W tym momencie przesadziles! Szkoda ze ty nie do konca
> wiesz o czym piszesz, a jednak piszesz i mnie obrazasz! Jakbys mial
> wolny komp i porownal dzialanie programu "Vplayer" i "Odtwarzacz
> filmow" t obys wiedzial, ze poza kodekiek liczy sie soft, i to BARDZO
> sie liczy!!! Jezeli nie wierzysz - potestuj przed obrazaniem innych i
> wymadrzaniem sie...

ty misiu chyba nie wies nawet na jakiej zasadzie dzialaja te playery,
prawda ? one WSZYSTIE wymagaja zainstalowanego media playera i wykoszystuja
jego engine , same sa tylko ladna wygodna nakladka graficzna :/

> Tez glupoty niestety gadasz. Qmpel oglada na 266 niepodkreconym i jest
> ok. Pod win98. Trzeba umiec skonfigurowac i dopasowac stery do swojej
> konfiguracji...

w UT2003 pewnie tesz na tym 266 gra spoko

> Bzdura - przyklad j.w.

tak bzdura , bo pod linuksem jest 5 rodzajuf kodekuf do wyboru, w tym ffmpg
ktore sa najszybsze (2 krotnie prawie)

> Jakbys znal procki k6-2 to bys wiedzial, ze nawet o 100 to raczej nie
> podkreci (zdarzaly sie chyba wyjatkowe egz. ale nie slyszalem zeby do
> PL trafily).

300_at_400 nie jest filozofia, pisze bo mialem

> Zreszta nawet bez podkrecania uzyska dobre wyniki jezeli zmieni grafe
> i dobrze skonfiguruje system i wybierze odpowiedni kodek i soft.

karta graficzna musi miec tylko overlay i szerokie pasmo .

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P