Re: Zasilacz (pytanie do bywalcow gieldy na Batorego w Wa-wie)

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 11:56:52 MET DST

> A kiedy Ty, Benku, zaprosisz mnie na odsłuchy ciszy z komputera? Bo nadal
> nie wiem czy "cichy Enlight 300W P4" jest cichy również w mojej definicji
> ciszy. :P

co mam powiedziec ?
wentylator ktory obraca sie z predkoscia 1400-1600rpm raczej nie moze byc
glosny - a taki siedzi w tym zasilaczu!!!

> Załamałem się ostatnio, jak kupiłem "cichy wiatrak" 8cm na giełdzie.
> Wstawiłem go zamiast standardowego do zasialacza(papa, gwarancjo) i dupa.
> Jak było głośno, tak jest. Doszedłem do wniosku, że cisza to pojęcie
> baaaaardzo względne... :(

wystarczy nie kupowac "cichych wiatrakow" tylko poszukac czegos od firmy
Papst lub Panaflo co boraca sie z predkoscia nie przekraczajaca 2000rpm
wtedy halas nie przekracza 21dB (wg producenta)
oto przykladowe wentylatory:
- Panaflo FBA08A12L - 1900rpm/21dB
- Papst 8412N/2GML - 2050rpm/19dB
- Papst 8412N/2GL - 1500rpm/12dB

ten ostatni tylko pod warunkiem ze ma chlodzic sam zasialcz czyli ze w
obudowie sa dodatkowe wentylatory

zycze milego szukania i bardzo duzo szczescia - od razu powiem ze takie
wentylatory "latwiej" kupic na Wolumenie niz na WGK - i jeszcze 1 ceny
nowych moga byc dal Ciebie szokujace ;-)

pozdrawiam