Re: Zasilacz (pytanie do bywalcow gieldy na Batorego w Wa-wie)

Autor: mar00ha (no_spam.mar00ha_at_w.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 11:47:47 MET DST

Użytkownik "benek" <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> napisał w wiadomości
> a po co wogole wychodzic z domu ;-)
> http://www.ultramedia.com.pl/ - Enlight 300W za 230zl brutto

Hehe... Byłem u nich też-w sklepie.
Nie mieli akurat...

A kiedy Ty, Benku, zaprosisz mnie na odsłuchy ciszy z komputera? Bo nadal
nie wiem czy "cichy Enlight 300W P4" jest cichy również w mojej definicji
ciszy. :P
Załamałem się ostatnio, jak kupiłem "cichy wiatrak" 8cm na giełdzie.
Wstawiłem go zamiast standardowego do zasialacza(papa, gwarancjo) i dupa.
Jak było głośno, tak jest. Doszedłem do wniosku, że cisza to pojęcie
baaaaardzo względne... :(
Dla niektórych cichy jest wiatrak 3000rpm :/ , a mi przeszkadza NAJCICHSZY(z
wielu opinii) wiatrak na P4(S478) Intela :(
I jak tu się nie załamać...
A z wodą to ja już nie chcę się bawić. Chyba zacznę wyłączać kompa na noc,
bo jakiś niewyspany wstaję... :(

mar00ha