Re: Zasilacz (pytanie do bywalcow gieldy na Batorego w Wa-wie)

Autor: mar00ha (no_spam.mar00ha_at_w.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 12:25:43 MET DST

Użytkownik "benek" <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> napisał w wiadomości
> co mam powiedziec ?
> wentylator ktory obraca sie z predkoscia 1400-1600rpm raczej nie moze byc
> glosny - a taki siedzi w tym zasilaczu!!!

Poważnie ma takie obrotki? Łoł... rewelka. Jednak muszę u kogoś tego
posłuchać. 250pln piechotą nie chodzi.
Teraz jestem na etapie poszukiwania Enermaxa 2-wiatrakowego w Reichu. Jak
znajdę gdzieś internetowo, to znajomy mi przywiezie... Zna ktoś jakieś
namiary(linki) na sklepy internetowe w RFN z Enermaxami?

> wystarczy nie kupowac "cichych wiatrakow" tylko poszukac czegos od firmy
> Papst lub Panaflo co boraca sie z predkoscia nie przekraczajaca 2000rpm
> wtedy halas nie przekracza 21dB (wg producenta)
> oto przykladowe wentylatory:
> - Panaflo FBA08A12L - 1900rpm/21dB
> - Papst 8412N/2GML - 2050rpm/19dB
> - Papst 8412N/2GL - 1500rpm/12dB
Nie uwierzę dopóki nie usłyszę ;)

> ten ostatni tylko pod warunkiem ze ma chlodzic sam zasialcz czyli ze w
> obudowie sa dodatkowe wentylatory
Nie mam zaufania do chłodzenia obudowy zasilaczem ;) Chyba, że takim fajnym
2-wiatrakowym :)

> zycze milego szukania i bardzo duzo szczescia - od razu powiem ze takie
> wentylatory "latwiej" kupic na Wolumenie niz na WGK - i jeszcze 1 ceny
> nowych moga byc dal Ciebie szokujace ;-)
Dzięki za życzenia :) Szczęście się przyda.
Kurde... w moim poprzednim kompie(C333, obudowa ModeCom) to dopiero była
cisza... Inic nie musiałem wyciszać. Sam tak miał. Żeby było śmieszniej
zasilacz(230W-nie_wiem_jakiej_marki) umieszczony w tamtej obudowie miał
automatyczną regulacją obrotów w zależności od temeratury.

mar00ha
ps. może byś mnie jednak zaprosił na odsłuchy? ;)