Re: wymienic czy zwiekszyc RAM

Autor: malakser (pm110_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 23:28:20 MET DST

> Zastanów się lepiej, co chcesz uzyskać tą modernizacją. Wydaje mi się, że
wpadłeś w pułapkę. Gonisz za kolejnymi
> MHz, a do czego są ci one potrzebne?
> Coś ci nie działa jak trzeba, zajmujesz się grafiką 3D i czujesz, że
rendering jest zbyt wolny, czy tylko ekscytujesz się
> wynikami benchmarków? Może koledzy już coś nowego sobie kupili :-)

Nikt nic nie kupil, benchmarkow tez nie zapodaje ;) Sprzedalem po prostu
drugiego starego kompa, mam 600 pln i tak sobie pomyslalem ze wloze je w
mojego drugiego staruszka. Za 6 m-cy AMD zmieni Socket A na Socket AA i
wtedy trzeba bedzie wydac nie 600 a 1800, a tak to jeszcze z rok, dwa bedzie
spokoj. Taki mam tok myslenia, ale Twojemu tez nie odmawiam sensu. Ale
głównie chodzi mi o spokoj przez najblizszy czas.

pzdr
przemek