Re: wymienic czy zwiekszyc RAM

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 23:13:11 MET DST

malakser wrote:

>AGPx8 ,

>bedzie

>Najbardziej przyszlosciowym rozwiazaniem jes kupno niczego i wieczne
>czekanie ;) Bo przeciez za 2 lata nawet KT999 okaze sie przestarzale i nowe
>napedy ZIP9000 nie beda pasowaly ;)
>
>przemek

Zastanów się lepiej, co chcesz uzyskać tą modernizacją. Wydaje mi się,
że wpadłeś w pułapkę. Gonisz za kolejnymi MHz, a do czego są ci one
potrzebne?
Coś ci nie działa jak trzeba, zajmujesz się grafiką 3D i czujesz, że
rendering jest zbyt wolny, czy tylko ekscytujesz się wynikami
benchmarków? Może koledzy już coś nowego sobie kupili :-)