Re: CD-ROM nie czyta płyt CDRW :( - co to może być ?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 23:27:15 MET DST

Tomek 'Tommy' Dębiński napisał:

>To znaczy czyta ja ... najpierw "mieli" przez pol minuty a potem
>pokazuje ze jest na niej jeden track audio :(
>Czy moj CD-ROM jest przestarzaly technologicznie ?

tak, jest przestarzaly;

laser nie obsluguje mocy odpowiednich do odczytania sygnalu z tego
typu powierzchni;

trzeba przyjac do wiadomosci, ze niektore marki plytek pochodza, a
niektore nie pochodza;

dodatkowo, kazda proba wlozenia nieczytalnej plyty, zuzywa laser,
poniewaz proboje on kalibrowac we wszystkie strony /np. w starych
napedach zmienial odleglosc soczewka - plytka/, oraz zmienia moc
promienia; po co wiec zuzywac naped?

pozdrawiam;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?