Re: Kupowanie sprzetu w hurtowniach

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 19:10:41 MET DST

>hurtownie sa do zakupow hurtowych.
>natomiast osoby ktorym marzy sie zakupy detaliczne w cenie hurtowej
>niech sobie psychologa poszukaja...

Dawno się tak nie uśmiałem, dzięki. :-)

BTW, od lat nawet pojedynczą kartę kupuję w hurtowni.
Do hurtowni jadę kilka minut i najpóźniej po kwadransie mam towar w ręku.
Sklep sprowadzi mi towar z tej samej hurtowni najwcześniej na następny
dzień.

P.s.
Wszyscy którzy dawniej robili zakupy w Macro Cash and Carry też mają
psychologa sobie poszukać?

--
Janusz - Vahanara