Re: Kupowanie sprzetu w hurtowniach

Autor: CeBeR (cebrzyq_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 18:17:56 MET DST

Janusz - Vahanara wrote:
> Dawno się tak nie uśmiałem, dzięki. :-)
>
> BTW, od lat nawet pojedynczą kartę kupuję w hurtowni.
> Do hurtowni jadę kilka minut i najpóźniej po kwadransie mam towar w
> ręku. Sklep sprowadzi mi towar z tej samej hurtowni najwcześniej na
> następny dzień.

Co z tego, że kupujesz w hurtowni, skoro za ceny dalekie od hurtowych.
Przykład: w Krakowie w tanich sklepach (np. PCProjekt, Rancom) ceny są
niższe od "podstawowych" cen hurtowych (Action, Pronox, MultiComp). Więc
Januszek ma rację - nie zrobisz "detalicznych" zakupów w cenach
hurtowych (w rozumieniu: taniej niż w sklepie).

--
Konrad Zydroń
ceber_at_skrzynka.pl