Re: Pomozcie ! Problem z Hdd przy instalce win xp

Autor: [Piotrek] (boot_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 19:56:01 MET DST

> Tak nie moze byc. Musisz jeden z cdromow (ten, ktory pracuje na jednej
> tasmie z dyskiem) na slave, bo inaczej to bez sensu

Mam tylko jeden cd-rom i hdd , podlaczone sa osobnymi tamsmami do płyty i
oba nastawione sa master.. i dalej sie z tym mecze a czasami nawet w biose
nie moge wybrac przy 1 boot device cd-romu bo go nie widac jak przelacze
zworke np: na slave... Juz sie pogubilem... Hdd i Twardziel podlaczone sa
kolejno do Ide nr 1 hdd oraz ide nr 2 cdrom.. i co o tym myslec ???

Użytkownik "Mateusz Mazur" <matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl> napisał w
wiadomości news:MPG.17fd5e265623bdda989699_at_news.tpi.pl...