Re: Pomozcie ! Problem z Hdd przy instalce win xp

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 19:11:21 MET DST

In article <amve95$kk9$1_at_news.tpi.pl>, boot_at_poczta.onet.pl says...

> mam tez napew cd-rom , oby dwa polaczone sa do plyty oddzielnymi kablami i
> zworki ustawione na master .

Tak nie moze byc. Musisz jeden z cdromow (ten, ktory pracuje na jednej
tasmie z dyskiem) na slave, bo inaczej to bez sensu.

> wyglada to tak jakby wogole twardziel nie byl
> podlaczony a jest !!

Podlaczony to moze i jest, ale czy w biosie jest wykrywany prawidlowo?
Dobrze podpiales tasme (tasmy na ata66/100 dzialaja tylko w jedna
strone). Dobrze ustawiles zworki? Jest zasilanie dysku (swieci sie
kontrolka?)
Sprobuj uruchomic komputer z dyskietki startowej win98 i zobacz czy w
programie fdisk widac dysk. Sprawdz czy pokazuje dobra pojemnosc. Jak
nie chcesz pozniej tego robic w programie instalacyjnym winxp mozesz
rowniez ustawic partycje.
Pozdrawiam
Mateusz Mazur

--