Re: Kto wie jak ustawic aby nie zepsuc ;-)

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 19:54:12 MET DST

> oj, problem zawsze będzie
>
> uwazasz ze uządzenie CableSelect i użądzenie dowlnie ustawione (Master,
> Slave i CB too) zawsze sie dogadają ???

Nie uważam, ale tak mam :))
Mam 4 twardziele (2x Barracuda 4, Samsung i Caviar) przenoszone w
kieszeniach między dwoma kompami (Eopx, MSI), wszytskie są ustawione CS i
współpracują ze sobą w najdzikszych kombinacjach, _zawsze_ na wspólnym
kanale. Taśmy nie są przekręcone. Nie mam także problemów z podłączaniem
urządzeń master (slave nie sprawdzałem)...Hmmm nie wiem co tu jeszcze
dodać...Chyba tylko to, że znam przypadki kiedy nie mogą się dogadać nawet
dyski ustawione M-S
pozdro...
sprocket