Pomozcie ! Problem z Hdd przy instalce win xp

Autor: [Piotrek] (boot_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 18:59:30 MET DST

Witam

Dzis dostalem kompa i chcialem zainstalowac win xp profesional.
Moj komp to Athlon 1900+ płyta głowna Gigabyte i dysk Barracuda IV 60GB...
mam tez napew cd-rom , oby dwa polaczone sa do plyty oddzielnymi kablami i
zworki ustawione na master . Plyta sie bootuje , laduja sie jakies
sterowniki a pozniej kiedy trzeba wcisnac Enter zeby przejsc do instalacji ,
wyskakuje komunikat ze "Nie znaleziono dysku" lub stacji dysku... i komputer
sie po 15 sekundach sie restartuje.. Co jest grane ?? Ktos mial tutaj
podobny problem lub wie o oo chodzi bo juz mnie cholera bierze !!! zworki
kombinowalem roznie ustawiac, wyglada to tak jakby wogole twardziel nie byl
podlaczony a jest !! Tasmy wpinalem do roznych gniazd od lewej od prawej
itd....

Co sie dzieje ???

Dzieki za pomoc
Pozdrawiam