Re: Promieniowanie CD, DVD itp

Autor: Paweł Kiljan (P.Kiljan_at_comp.waw.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 15:53:38 MET DST

Matrycy Perforat napisał:

> Witam
>
> Zablokowala mi się na amen tacka w napędzie DVD. Nie dość że nie moge
> korzystać, to jeszcze pożyczona płytka w środku została.

Przy wylaczonym zasilaniu: z przodu naped powinien miec taka dziurke - wkladasz
przez nia wyprostowany spinacz (nieduzo - centymetr, dwa, trzy ???) i w pewnym
momencie powinienes poczuc opor - wtedy pchasz mocniej i tacka ma sie otworzyc.
Nic na sile - jesli tak nie pojdzie to wylaczony z pradu naped mozesz rozbierac
- najlepiej gorna obudowe - tak bedzie blizej do plytki.

Mam nadzieje, ze Twoj nastepny post nie bedzie mial tytulu: "RATUNKU !
Wepchalem kilo spinaczy do DVD - co zrobic ?"
:-)

KJ