Promieniowanie CD, DVD itp

Autor: Matrycy Perforat (krixiWYTNIJTO_at_go2.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 15:43:22 MET DST

Witam

Zablokowala mi się na amen tacka w napędzie DVD. Nie dość że nie moge
korzystać, to jeszcze pożyczona płytka w środku została.

Na obudowie napędu są jakieś ostrzeżenia żeby nie otwierać samemu, bo
promieniowanie widzialne, niewidzialne itd. Powiedzcie, czy to tylko
asekuracja ze strony producenta (bo nie uwierze że akurat blacha obudowy
zatrzymuje wewnątrz jakieś straszne promieniowanie) - nie mam zamiaru latać
z tym do serwisu i płacić.

Ewentualnie poradzcie czy i jakie zachować środki bezpieczeństwa.

pozdrawiam

mp