Re: plustek 9636 problem

Autor: Wladyslaw Gluza (gluza_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 15:36:50 MET DST

Tak przy okazji z podobnym problemem.
Tez mam taki skaner i objaw byl nieco inny mianowice
skanowal do konca a potem walil tak ze sie zdawalo
ze az sie rozleci. Czasem jednak bylo wsio OK.

W koncu nie wytrzymalem i rozkrecilem go by zobaczyc co sie tam dzieje
i okazalo sie ze jak wozek dojezdzal do konca na plytce byl elektrolit
ciut
za wysoki tak ze zanim czujnik wykryl koniec juz dalej nie mozna bylo
pojechac.
Wiec wydluzylem troche ta plytke naklejajac na niej tasme izolacyjna
i skonczyly sie problemy. Przy okazji wyczyscilem zakurzona szybe.

W tym jednak przypadku ze sie cofa za wczesnie to moze byc inny problem.
Nie wiem czy czasem gdzies sie nie da ustawic dlugosci strony i w efekcie
pole
skanowania ogranicza software a nie sprzet tak ja przy skanowaniu
zaznaczonego obszaru.

Wladek