Re: gwarancja LG (uwaga!)

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 11:04:07 MET DST

Użytkownik "Blesso" <blesso_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Byles kiedys na gieldzie komp?
> Ja bywam na katowickiej od 1989roku.

tez tam bywam i nigdy jeszcze nie kupilem sprzetu bez paragonu.

> I ani paragonow ,ani faktur nie wystawia sie tam.

tzn ty nie wystawiasz

> CZy paragon , czy faktura dla sprzedawcy to ten sam klopot.Musi to byc
> zaksiegowane.

heh jezeli nie ksiegujesz no to moze przemilcze to.

> Teraz przy kasach fiskalnych z tym jest problem.Bo i tak musisz wprowadzic
> towar jako sprzedany.
> A sam "kwitek " to juz ma drugorzedne znaczenie.
> I myslisz ze caly sprzedawany towar na gieldzie byl zaksiegowany ?
eeeeeeeee
> Wtedy cena np procka nie roznilaby sie o 60-80 zl od sklepowej(np Athlon
> XP1600)

heheh jak kupuje sie sprzet z przemytu to nic dziwnego ze nie dostaje sie
paragonu. Te "firmeki" sa tansze ale w koncu producenci zauwazyli ze z
jakiego powodu maja naprawiac sprzet kradziony albo przemycany? Zreszta
kodeks cywilny wyraznie sie o tym wypowiada - klient musi udowodnic ze
sprzet kupil.

> Po to jezdzi sie na gielde by kupic tanio.

ostatnio taniej kupuje przez internet - i to na fakture rzecz jasna. btw:
mozna odpisac od podatku jak sie czlowiek postara.

> I jak do tej pory nie bylo zadnych klopotow z gwarancjami .(dziwi mnie ze
> nie spotkales gwarancji waznej bez dowodu zakupu )
> JA mam z nimi do czynienia juz od ....4-6 lat

tzn nie pamietam jak to bylo 6 lat temu poniewaz rzadko korzystalem z
gwarancji. Teraz wszedzie gdzie nie pojde mowa: gwarancja wazna tylko z
dowodem zakupu.

> Nie wspominajac juz np ze gdy jedziesz na przeglad samochodu (czy naprawe
> gwarancyjna) nie musisz okazywac faktury zakupu. ;)

1. przeglad to nie naprawa no chyba ze ty po 3 przegladach dostajesz nowe
auto :D
2. a slyszales o dowodzie rejestracyjnym? :)

> I LG z braku "swistaka" nie robilo nigdy problemow.Ale "teraz zaczelo sie
"

teraz sie lepiej przyzwyczaj producenci maja juz dosyc wydatkow.

--
lobo_at_space.pl