Re: gwarancja LG (uwaga!)

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 06:44:52 MET DST

Użytkownik "Sebol" > napisał :

> mieszasz troche, nie musisz miec faktury - wystarczy paragon. I nie ma w
tym
> nic dziwnego - jeszcze nie widzialem gwarancji waznej bez dowodu zakupu.
_____________________
Byles kiedys na gieldzie komp?
Ja bywam na katowickiej od 1989roku.
I ani paragonow ,ani faktur nie wystawia sie tam.
CZy paragon , czy faktura dla sprzedawcy to ten sam klopot.Musi to byc
zaksiegowane.
Teraz przy kasach fiskalnych z tym jest problem.Bo i tak musisz wprowadzic
towar jako sprzedany.
A sam "kwitek " to juz ma drugorzedne znaczenie.
I myslisz ze caly sprzedawany towar na gieldzie byl zaksiegowany ? eeeeeeeee
Wtedy cena np procka nie roznilaby sie o 60-80 zl od sklepowej(np Athlon
XP1600)
Po to jezdzi sie na gielde by kupic tanio.
I jak do tej pory nie bylo zadnych klopotow z gwarancjami .(dziwi mnie ze
nie spotkales gwarancji waznej bez dowodu zakupu )
JA mam z nimi do czynienia juz od ....4-6 lat
Nie wspominajac juz np ze gdy jedziesz na przeglad samochodu (czy naprawe
gwarancyjna) nie musisz okazywac faktury zakupu. ;)
 I LG z braku "swistaka" nie robilo nigdy problemow.Ale "teraz zaczelo sie "
Pozdrawiam

Blesso