Re: Wyłacznie kompa

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 01:10:23 MET DST

"Visitor" <Visitor_at_Konin.lm.pl> wystukał
(news:amtet1$3fb$2_at_news.tpi.pl):

> Mam takie pytanie do grupowiczów, od kąd zmieniłem Windowsa z 98
> na 2000 mam taki problem że jak wyłączam kompa to pojawiają mi sie
> takie dwie tabelki "wyłączanie komputera" i że sie zapisują
> zmiany, pokazuje taka duża tabelka że teraz możesz bezpiecznie
Wlacz sobie obsluge ACPI (w zarzadzaniu energia), wybierz
stosowne opcje (wylaczanie po nacisnieciu power) i bedzie sie sam
wylaczal

> wyłączyc komputere, tyle że nie można nic zrobić, ani tego dużego
> przycisku Power na obudowie ani na klawiaturze, nic, jedynie
To przytrzymaj przycisk Power dluzej niz 4 sek. - wylaczy sie

> zasilanie od tyłu ( tam na obusowie) ale od tego sie podobno psuje
> komputer.
Nie, to przesad z dawnych czasow. Teraz dyski maja autoparkowanie.
Pozdrawiam
Egghead