Re: tv out????????

Autor: cyper (cyper_at_go2.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 01:28:52 MET DST

dzieki za podpowiedz, ale jako prosty laik elektronik wielka kicha z tym
sposobem (mam cykora tak sie babrac), najciekawsze w tym calym moim
problemie jest to, ze zalatwilem uziemienie dla kompa, i nic to nie
zmienilo, dalej wywala bezpiecznik na listwie zasilajacej

jednak chyba jest to wina TV, tak jak pisalem wczesniej, tymbardziej ze na
poczatku jak spialem tym samym sposobem grafe z TV wszystko chodzilo OK,
ale jak to ja mam w naturze - za dobrze byc nie moze, i jak wszystko chodzi
to cos trza zepsuc zeby bylo zajecie(nie wnikam w szczegoly) przy wlaczaonym
sprzecie (komp+TV) wyjalem chinch i wsadzilem go spowrotem (poszedl dym i
wywalilo korki w chacie), no i od tego momentu mam problema

Użytkownik "badworm" <nospam_at_post.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zasilaczu ryzykujesz życiem
> -odłączać kablówkę(lub ewentualnie magnetowid do którego jest
> podłączony TV) przed podłączeniem kompa
> -w przewód kablówki wpiąć separator antenowy(tylko nie pytaj mnie
> gdzie to kupić)
> -w żyłę sygnałową oraz ekran przewodu kablówki wlutować po jednym
> kondensatorze 1nF/400V(ceramiczny)-rozwiązanie najprostsze i
> najtańsze. Kilka dni temu zrobiłem coś takiego w linii kablówki
> doprowadzonej do wieży.
> A jak chcesz więcej szczegółów to poszukaj w archiwum grupy
> pl.misc.elektronika. Kilka przykładowych linków:

http://groups.google.com/groups?selm=lkp85ugujb9kaia5qccjcrt6ujd9n0gs72%404a
x.com

http://groups.google.com.pl/groups?selm=3c583b65%40news.home.net.pl&rnum=133

http://groups.google.com.pl/groups?hl=pl&selm=9ofjkb%24pqn%241%40news.tpi.pl