Wyłacznie kompa

Autor: Visitor (Visitor_at_Konin.lm.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 00:55:25 MET DST

Mam takie pytanie do grupowiczów, od kąd zmieniłem Windowsa z 98 na 2000 mam
taki problem że jak wyłączam kompa to pojawiają mi sie takie dwie tabelki
"wyłączanie komputera" i że sie zapisują zmiany, pokazuje taka duża tabelka
że teraz możesz bezpiecznie wyłączyc komputere, tyle że nie można nic
zrobić, ani tego dużego przycisku Power na obudowie ani na klawiaturze, nic,
jedynie zresetować ale to i tak niczego nie zmienia bo i tak spowrotem wróce
do tego samego jak bede wyłączął kompa, można też wyłączyć zasilanie od tyłu
( tam na obusowie) ale od tego sie podobno psuje komputer.
                                     <<<Visitor>>>