Re: problem z winampem ?

Autor: Alcer (alcer_magnificus_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 01:01:35 MET DST

też mi się to stało. gdzieś Winamp ma pliki konfiguracyjne, wyglądają jak
pliki typu *.ini (może to nawet jest ini?). W każdym razie znajdź tam
ustawienia wyświetlania (to te wszystkie, gdzie kończą się na x i y np.
nazwax, nazway i ustaw wszystkie wartości na lub lepiej 10. zapisz plik i
uruchom Winampa. Powodzenia!
Anka
vel Alcer

Użytkownik "Biker" <kauboy_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> mam problem z winampem 2.6 ponieważ główne okno przesunęło mi się ponad
> krawędź ekranu i nie widze kilku elementów oraz nie mogę go przesunąć.
Widzę