Re: Wybor plyty gl pod AMD

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 00:49:09 MET DST

> mam maly problem z wyborem plyty glownej pod Athlona XP:)
>
> Myslalem o 3 modelach :
>
> 1.soltek drv5
Solidna firma, solidne płyty

> 2.Abit kx7
Po aferze z cieknącymi kondesatorami nie dotykam...

> 3.Gigabyte ga7vrx
O, taaak :)

> Ktora Polecacie i dlaczego :) chyba wszytsa sa na kt333
Każdy ma swoje upodobania, moje to MSI, Gigabyte i Epox. Nic nia mam przeciw
Soltekom i Shuttle, ale - IMO - to jest półeczka niżej (Shuttle nawet
dwie;)). Nigdy nie byłem fanem Asusa i Abita (a pewnie dla połowy grupy to
zdecydowanie I liga;)))
Zależy co cenisz w płytach. Jeśli wydajność: MSI, Gigabyte, Asus (AFAIK Asus
delikatnie podkręca płyty, co owocuje wysokimi pozycjami w benchmarkach)
Jeśli bajery: MSI, Gigabyte, jeśli overclocking: Epox! Jeśli cenę - Shuttle,
jeśli _nic_ : ECS ;))))
Zawsze polecam MSI, Gigabyte lub Epox'a, nikt jeszcze nie narzekał ;))
pozdro...
sprocket