Re: "moc"

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 10:21:34 MET DST

hattab wrote:

> Zebys jeszcze napisal gdzies te argumenty, to byloby cudownie, bo ja
> tylko widze kiepska teorie, (zlozona z paru wypowiedzi na dodatek nie
> twoich) powtarzana do znudzenia,

I tu jest Twoj problem, pomijasz naistotniejsze czesci postu oraz
dokonujesz wlasnych nadinterpretacji moich wypowiedzi (przyklad nizej)

> o tym ze zasilacz Codegen, to koniecznie nie bedzie dzialac.

_Zacytuj_post_gdzie_JA_cos_takiego_napisalem_

> Jak jestes niedowidzacy, to spojrz pare watkow wyzej (watek o Athlonie
> podpowiem), napisales te same bzdety co tutaj i zgrywasz sie na guru.

No prosze, a Ty wielki profesjonalisty, umiesz tylko wypisywac jak to ja
sie nie znam i przekrecac moje wypowidzi. Nawet nie probujesz normalnie
dyskutowac. Ignorujesz powszechnie znane prawdy. Nie dociera do Ciebie,
ze za 100zl nie kupisz dobrego zasilacza, ze stabilnymi napieciami przy
wiekszym obciazeniu ba nawet przy normalnym, ktory sie nie spali przy
przeciazeniu, ktory nie spali komputera gdy dostanie za duze napiecie z
sieci. Nawet dals sam przyklad opisujac swoj zasilacz, ktory przy "typowym
zesatwie" napiecie +5V skacze i jest bliskie granicy tolerancji. No ale
dla Ciebie oczywiscie to wszystko to bajki wyssane z plca...

> Ode mnie EOT definitywny.

Jak nie umiesz normalnie dyskutowac to sie nie dziwie.

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!