Re: MyVIVO i "Cannot preview video stream"

Autor: Tequila (pasko_at_konto.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 21:46:02 MET DST

> ostatnio zachcialo mi sie zgrac z video material na kompa ale pojawia mi
sie
> komunikat "Cannot preview video stream"
> mam winfasta ti4200 MyVIVO
> tak wiec zainstalowalem WDM-a oraz soft dostarczany przez winfasta
> (wszystko z plytki dolaczanej do karty ) i uruchomilem ten programik.
> zaraz na starcie pojawia sie wyzej wspomniany komunikat po czym po
> wlaczeniu video, przelaczeniu w tryb AV nic sie nie pokazuje na monitorze.
> WHAT DA FUCK IS GOIN ON ??

tez to mialem. sprawdz kable i ustawienia. ja np nie moge nagrywac z wizji
przec chinche - chyba mam zwalony dekoder. przez euro idzie ale tez nie do
konca. mam tez pytanie: przy jednym trybie tzn s-video (chyba) obraz jest
kolorowy ale przesuniety o jakies 10% do dolu, a w drugim (nie pamietam jak
sie nazywal ten tryb) obraz jest ok, tyle ze cz-b. podlaczalem karte do tv
przez chinch-euro. ktos wie jak to poprawic?