MyVIVO i "Cannot preview video stream"

Autor: czili (cziliwili_at_o2.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 12:04:29 MET DST

witam wszystkich

ostatnio zachcialo mi sie zgrac z video material na kompa ale pojawia mi sie
komunikat "Cannot preview video stream"
mam winfasta ti4200 MyVIVO
tak wiec zainstalowalem WDM-a oraz soft dostarczany przez winfasta
(wszystko z plytki dolaczanej do karty ) i uruchomilem ten programik.
zaraz na starcie pojawia sie wyzej wspomniany komunikat po czym po
wlaczeniu video, przelaczeniu w tryb AV nic sie nie pokazuje na monitorze.
WHAT DA FUCK IS GOIN ON ??

z gory dzieki za pomoc
p.s. podlaczam sie do video przez chincha, uzywam WINXP.